Portfolio

Bent u nieuwsgierig wat Q-check voor uw organisatie of bedrijf kan betekenen?
Naast de beschrijving van de succes verhalen heeft Q-check de afgelopen jaren ook andere projecten en evenementen georganiseerd.Hieronder vind je een selectie van een aantal mooie projecten waar ik vanuit Q-check trots op ben.

Stadspleinfestival

Klantnaam: Poppodium P60/ team Stadspleinfestival
Aanleiding: Opening cultureel seizoen in Amstelveen
Insteek: Al sinds 2010 verzorgt Q-check de totale productie van het Stadspleinfestival. Dit is de opening van het cultureel seizoen op het Stadsplein in Amstelveen. Het laat in de meest brede zin van het woord zien wat Amstelveen cultureel te bieden heeft. Er zijn diverse optredens, workshops, lezingen en andere programma’s zowel binnen in de culturele instellingen als buiten op het plein. Stadspleinfestival in Amstelveen

Stadspleinfestival Amstelveen

Stadspleinfestival Amstelveen

Online sales marketing voor locatie Undercurrent, Amsterdam,

Klant naam: locatie Undercurrent in Amsterdam
Aanleiding/doel: meer zakelijke bijeenkomsten aantrekken
Insteek: Met online marketing/ communicatie via diverse kanalen de zichtbaarheid van Undercurrent te vergroten en daarmee de organisatie van het aantal zakelijke evenementen bij Undercurrent te vergroten.

Locatie Undercurrent

International Talent Event Amsterdam 

Klant naam: Amsterdam inbusiness/ gemeente Amsterdam
Aanleiding/Doel:Een carreer event gericht om internationale studenten en internationaal talent te behouden voor de Metropole Regio Amsterdam
Insteek: Projectmanager acquisitie voor de 2e editie van het International Talent Event Amsterdam 2015 een career event waarbij internationale studenten in contact gebracht worden met (internationale) bedrijven om zo internationaal top talent aan te trekken en te behouden voor de Amsterdam Metropole Regio. Binnen het projectteam was ik verantwoordelijk voor de communicatie en acquisitie van de internationale bedrijven met als resultaat 41 organisaties en bedrijven en bijna 1700 geregistreerde studenten, waarvan er 800 het evenement bezocht hebben. 76% van de bedrijven was zeer positief en wil zeker volgend jaar weer mee doen en voor 73% van de deelnemende bedrijven was het evenement naar verwachting. 70% van de bedrijven heeft een goede match kunnen vinden en studenten aangenomen voor een baan of een internship.

International Talent Event Amsterdam 2015

ITEA 2015

ITEA 2015

Amstelveen Culinair 

Klantnaam: Stichting Amstelveen Culinair
Aanleiding/ doel: De productie van een drie daags culinair evenement in Amstelveen, waar 16 gerenommeerde restaurants uit Amstelveen en omgeving zichzelf hebben presenteren en mensen kennis kunnen maken met wat Amstelveen en omgeving culinair te bieden heeft.
Insteek: Om geld in te zamelen voor een goed doel heeft de Lions Club Amstelveen het initiatief genomen om een culinair evenement te organiseren op het Stadsplein in Amstelveen. Diverse gerenommeerde restaurants, waaronder Restaurant aan de Poel (twee Michelin sterren), Restaurant ’t Deurtje en restaurant Lute waren aanwezig en mensen konden tegen een betaalbare prijs kennis maken met deze bijzonder mooie restaurants. Amstelveen Culinair

Amstelveen Culinair

Amstelveen Culinair

Japanfestival, Amstelveen 

Klant naam: Gemeente Amstelveen/ Stichting AMIE
Aanleiding/ doel: Meegewerkt aan de 1e editie van een groot tweedaags evenement gericht op de Japanse gemeenschap en inwoners in de regio Amstelveen. Met als doel om de grote Japanse gemeenschap een gevoel van ” thuis” te geven en wederzijdse ontmoeting van de Japanse gemeenschap en andere bewoners uit de regio te creëren.
Insteek: Tijdens het evenement was er een afwisselend programma met als hoogtepunt het bezoek van de sumoworstelaars uit Japan. (40.000 bezoekers). Voor de editie van 2014 is Q-check aangesteld als projectleider van dit spectaculaire tweedaagse evenement.

Japanfestival Amstelveen

Interim marketing manager, Stadshart Amstelveen 

Klant naam: Unibail Rodamco
Aanleiding/ doel: Voor De introductie van een Personal Shopping Card en een cadeaukaart voor het Stadshart Amstelveen voor het aantrekken van meer bezoekers naar het winkelcentrum en het verbeteren  van de service.
Insteek: Voor een 4-star kwaleitsprogramma wat Unibail Rodamco heeft opgezet voor al haar winkelcentra heeft Q-check in contact met alle winkeliers van het Stadshart Amstelveen zoveel mogelijk aantrekkelijke aanbiedingen ten behoeve van de Personal Shoppingcard gerealiseerd en meegewerkt aan de implementatie van een cadeaukaart voor het winkelcentrum. Kijk voor meer informatie op Stadshart Amstelveen

 

Opening Jan van der Heijden jaar

Klant naam: Brandweer Amsterdam- Amstelland
Aanleiding/ doel: Officiële opening van het speciale Jan van der Heijdenjaar. De organisatie van een relatiebijeenkomst voor de Brandweer Amsterdam Amstelland in het Amsterdam Historisch Museum. Het idee was om op een originele manier de officiële opening te doen van het Jan van der Heijdenjaar en tegelijkertijd de start van de campagne Samen Brandveilig.
Insteek: Een speciale openingshandeling om daarmee de invloed die Jan van der Heijden, als uitvinder van de brandweerspuit, heeft gehad op de brandweerorganisatie anno nu te benadrukken. En het nieuwe tijdperk van de brandweer te introduceren. Daarnaast werd het belang van de samenwerking in de regio nog eens benadrukt met speciale lancering van de campagne ” Samen Brandveilig”.

opening-jan-van-der-heijdenjaar-act-met-telefooncel